Consult dr budo

Lees of deel ervaringen.
Tina

Ongelezen bericht 14 mei 2019 17:32

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik op consult geweest bij dr Budo in België. Hij zei direct: u komt uit Nederland (aan mn accent te horen), dan weet ik waarvoor u komt. Hij zei dat ik de vierde vandaag was, bizar! Hij vertelde dat hij zich heel erg stoort en kwaad maakt over hoe het momenteel gaat met artsen en dat ze hun verantwoordelijkheden niet nemen (de artsen die de implantaten zetten) en geen goede voorlichting geven.

Hij zei dat hij mijn kapsel niet volledig kan weghalen, omdat het wsl erg dun zal zijn en hij niet weet hoe en waar het zal zitten. Hij zei als het in je oksel zit, dan ga ik toch niet je spier daar opensnijden en je arm verminken voor de rest van je leven? Ook zei hij dat de mogelijke resten siliconen sowieso al door je lichaam zijn en dat je dat niet kan voorkomen of volledig weg kunt halen... :( Wel stuurt hij het kapsel dat hij eruit haalt op voor onderzoek. Hij opperde eerst nog om het mogelijk onder plaatselijke verdoving te doen, maar dat zie ik echt niet zitten. Dat doet me trouwens ook wel weer twijfelen over het kapsel verwijderen want dat moet toch sowieso onder narcose?
Hij gebruikt ook geen drains, omdat die twee kanten opwerkt en er ook bacterien in kunnen komen zo.

Heel aardige man en heel fijn dat hij mijn beslissing niet in twijfel trok en volledig begreep. Ik vind hem redelijk goedkoop eigenlijk wel haha dat begrijp ik dan niet zo goed. En zit zelf nog een beetje met het verwijderen van het kapsel, maar ik verwacht eigenlijk niet dat andere artsen hierin meer kunnen beloven in mijn geval (pas kort de implantaten en de hydrogel die vaak al zorgen voor een dun kapsel)....
Laatst gewijzigd door Tina op 22 mei 2019 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Flora

Ongelezen bericht 14 mei 2019 20:09

Hoi hoi,

Wat fijn dat hij zich druk maakt om dit grote siliconen probleem.

Heb je ze voor of achter de spier?
Kun je zelfs kapsel in je oksel hebben zitten?
Mijn siliconen zijn er via de oksel ingegaan. Probeer me in te beelden dat daar ook kapsel zou kunnen zitten. :shock:

Wow, onder plaatselijke verdoving. Dat lijkt me doodeng!
Goed dat je bij meerdere artsen op bezoek gaat.
Kun je vergelijken en ook de argumenten van Dr. Budo bespreken.

Ben wel benieuwd wat een explantatie onder narcose bij hem kost.

Liefs!
Tina

Ongelezen bericht 15 mei 2019 09:10

Ja vond het erg fijn dat hij zich hier druk om maakt en dat hij mijn beslissing niet in twijfel trok oid.

Ik heb ze (helaas) achter de spier.. dus dat maakt het kapsel verwijderen nog lastiger natuurlijk. Ik weet niet of het kapsel daadwerkelijk in je oksel zit of kan zitten hoor hihi hij gaf aan dat hij niet van tevoren weet hoe het eruit zal zien en dat hij niet allerlei spieren gaat doorsnijden ed als hij er niet bij kan.

29 mei bij selms op consult dus benieuwd wat hij gaat zeggen en evt kan betekenen!

Liefs
Plaats reactie

Terug naar “Vrouwen die explantatie deden”