Monobloc's verwijderen onder plaatselijke verdoving
Hoi Maya,
Ik ben niet meer zo actief op dit forum maar ik heb in 2013 PIP implantaten laten verwijderen door dr Kappel en gewisseld naar Monobloc Hydrogel. Deze heb ik na aanhoudende gezondheidsklachten laten verwijdern. Dat is nu 10 maanden geleden. Ik heb er gen spijt van! Ben een stuk opgeknapt. Borsten kregen voor mij ook steeds meer een nagatieve klank omdat de pips hevig gezweet hadden. De monoblocs vond ik ronduit lelijk. Had deuken en plooien. Zag ze gewoon zitten. Nu hele kleine inieminie cup a. Vind ik vaak nog best lastig maar het wordt elke dag wat makkelijker.
Ik heb ze onder plaatselijke verdoving laten verwijderen door dr Kappel. Op die manier was het heel betaalbaar nl maar 450 euro dacht ik. Ik had geen kapselvorming. Schijnt nagenoeg niet voor te komen bij dit type implantaat. Ik vond het verwijderen wel heftig. Maar dat was vooral mentaal. Ik voelde niks qua pijn maar je voelt wel trekken etc.
Als je vragen hebt dan kun je me gewoon een berichtje sturen hoor. Succes!
Groetjes,
Sabrah
Ik ben niet meer zo actief op dit forum maar ik heb in 2013 PIP implantaten laten verwijderen door dr Kappel en gewisseld naar Monobloc Hydrogel. Deze heb ik na aanhoudende gezondheidsklachten laten verwijdern. Dat is nu 10 maanden geleden. Ik heb er gen spijt van! Ben een stuk opgeknapt. Borsten kregen voor mij ook steeds meer een nagatieve klank omdat de pips hevig gezweet hadden. De monoblocs vond ik ronduit lelijk. Had deuken en plooien. Zag ze gewoon zitten. Nu hele kleine inieminie cup a. Vind ik vaak nog best lastig maar het wordt elke dag wat makkelijker.
Ik heb ze onder plaatselijke verdoving laten verwijderen door dr Kappel. Op die manier was het heel betaalbaar nl maar 450 euro dacht ik. Ik had geen kapselvorming. Schijnt nagenoeg niet voor te komen bij dit type implantaat. Ik vond het verwijderen wel heftig. Maar dat was vooral mentaal. Ik voelde niks qua pijn maar je voelt wel trekken etc.
Als je vragen hebt dan kun je me gewoon een berichtje sturen hoor. Succes!
Groetjes,
Sabrah
Hoi sabra,
Hoelang duurde de operatie onder plaatselijke verdoving? En werd het niet vergoed door de verzekering? Ik wil graag mijn protheses ook laten verwijderen. Ik ben alleen bang voor hangborsten. Hoe zijn jouw borsten er na de explantatie eruit gaan zien?
Groetjes Mandy
Hoelang duurde de operatie onder plaatselijke verdoving? En werd het niet vergoed door de verzekering? Ik wil graag mijn protheses ook laten verwijderen. Ik ben alleen bang voor hangborsten. Hoe zijn jouw borsten er na de explantatie eruit gaan zien?
Groetjes Mandy
Hee Mandy
Welkom op het forum.
Ik weet niet of Sabrah dit snel gaat lezen, ze komt af en toe eens op het forum. Ik zal kijken of we haar op andere manier kunnen bereiken. Dan zal ze je zeker antwoorden. Voor de rest hebben we hier weinig ervaring met verwijdering onder plaatselijke verdoving, omdat hier vaak de dames ook het kapsel laten verwijderen. En dat moet onder narcose.
Mag ik vragen waarom je ze laat verwijderen? Heb je Monobloc?
Voor de rest, nogmaals van harte welkom
Liefs Sol
Welkom op het forum.

Mag ik vragen waarom je ze laat verwijderen? Heb je Monobloc?
Voor de rest, nogmaals van harte welkom

Liefs Sol
Hoi Mandy, siliconen worden eigenlijk bijna nooit onder plaatselijke verdoving verwijdert. Ik zou het zelf ook echt net laten doen
Zoals Sabrah vertelt is het geen pretje.
Ik kan Sabrah wel even mailen en kijken of ze dan reageert.
Heel veel succes en sterkte met alles!
Liefs, Luna

Zoals Sabrah vertelt is het geen pretje.
Ik kan Sabrah wel even mailen en kijken of ze dan reageert.
Heel veel succes en sterkte met alles!
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
'Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om naar humaniteit te streven.'
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Sorry zie nu pas de vraag. Siliconen implantaten worden voor zoverik weet nooit onder plaatselijke verdoving verwijderd. Dit komt o.a. door kapsel vorming.
Monoblocs vormen nagenoeg geen kapsel en staan erom bekend dat ze makkelijk te verwijderen of wisselen zijn bij evt ruptuur.
Maar geloof me, ik zou het niet nog eens op die manier doen.
Monoblocs vormen nagenoeg geen kapsel en staan erom bekend dat ze makkelijk te verwijderen of wisselen zijn bij evt ruptuur.
Maar geloof me, ik zou het niet nog eens op die manier doen.
Helaas zijn er artsen die ook siliconen onder plaatselijke verdoving verwijderen...
Daar hadden we in het verleden een paar voorbeelden van staan. Ik vermoed wel dat ze dan de kapsels laten zitten....

Daar hadden we in het verleden een paar voorbeelden van staan. Ik vermoed wel dat ze dan de kapsels laten zitten....
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~