Hai lieve meiden,
Mijn explantatie is inmiddels 10 maand geleden en ik wil toch nog even wat op het forum zetten.
Ik zat net even mijn kast uit te ruimen en kwam mijn implantaten tegen en moest denken aan mijn hele proces en ik wil de meiden die twijfelen alleen maar 1 tip geven:
Haal die implantaten eruit.
Ik heb zoveel rust gevonden nu ik me niet meer continu zorgen maak over mijn borsten.
Ik ben zo ontzettend dankbaar voor mijn gezonde lijf en ik hoop dat jullie de keus ook durven maken.
We zijn zoveel meer dan een stelletje borsten...🩷
Liefs!
Hart onder de riem
Zo lief!Hallo1234 schreef: ↑18 mar 2024 22:58Hai lieve meiden,
Mijn explantatie is inmiddels 10 maand geleden en ik wil toch nog even wat op het forum zetten.
Ik zat net even mijn kast uit te ruimen en kwam mijn implantaten tegen en moest denken aan mijn hele proces en ik wil de meiden die twijfelen alleen maar 1 tip geven:
Haal die implantaten eruit.
Ik heb zoveel rust gevonden nu ik me niet meer continu zorgen maak over mijn borsten.
Ik ben zo ontzettend dankbaar voor mijn gezonde lijf en ik hoop dat jullie de keus ook durven maken.
We zijn zoveel meer dan een stelletje borsten...🩷
Liefs!
Zo blij dat het goed gaat met je, lieve schat. Je bent nog zo jong en zo'n mooie vrouw. Die troep verwoest levens van jonge vrouwen!
Kusss!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
'Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om naar humaniteit te streven.'
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~