Heb sinds 2001 een BV gehad in de Bergmann Kliniek bij Dr Laban. (merk weet ik helaas even niet meer). Dit is een super fijne arts en was dan ook uiterst tevreden na mijn implantatie. Ze zagen er perfect uit en heb ook jaren nergens last van gehad. Echter na 2012 kreeg ik, ook dacht ik, na een fiets ongeval nekpijn, hoofdpijn en gewrichtspijnen. Ben bij alle therapeuten, alternatieve artsen en zelf bij Prescan geweest maar waren geen duidelijke aanwijzingen voor mijn klachten. Klachten bleven bestaan en worden soms erger. Uiteindelijk ben ik naar de Velthuis Kliniek gegaan, daar Dr Laban daar heen gegaan is, om mijn borsten te laten checken ook door het PIP verhaal die ikzelf dan niet had maar toch wilde na laten kijken. Ik kreeg daar Dr L. Moojen-Zaal en zij vond ze nog prima maar een wissel was wel nodig na zoveel jaar. Dus in begin 2017 heb ik ze laten vervangen door Mentor 275 cc Siltex Round Moderate Plus Profile Gel Breast Implant Cohesive II. De klachten die ik had bleven en zelfs een jaar later in 2018 kreeg ik steeds meer pijn. Dus weer allerlei therapeuten, reumatoloog, neuroloog en op de pijn poli geweest. Echter ze weten het ook niet en geen verbetering. Ik kreeg wel hele zware medicijnen die konden helpen zeiden ze, maar toen ik die kreeg, Lyrica was het heb ik even uitgezocht wat ze doen, nou toen dacht ik dat ga ik zeker niet doen. Uiteindelijk half 2019 weer naar de dokter de pijnen werden steeds heftiger vooral in mijn nek, hoofd en armen. Nek en hoofdpijn verwijt ik nog steeds een beetje aan mijn val, maar ben er niet geheel zeker meer van. De pijn in mijn armen is heel erg en ontzettend pijnlijk ze zijn als lood en bewegingen zijn zeer pijnlijk weet niet meer waar ik het zoeken moet, vooral s ’nachts. Soms lijkt het ook of ik in de brand sta. Ik slaap al maanden niet of nauwelijks van de pijn en ben dus ook nog eens oververmoeid. Ik probeer echter door te gaan ik kan toch niet als een dood vogeltje op de bank gaan zitten hoewel het me heel veel moeite kost.
Ik wil jullie bedanken dat ik mijn lange verhaal op dit forum mag plaatsen.
Liefs Marjolein