Voorstellen Hallo Marjolein en moedeloos

Protheses vanwege cosmetische reden.
Marjolein

Ongelezen bericht 17 apr 2020 13:51

Hallo, Ik ben Marjolein en inmiddels moedeloos.

Heb sinds 2001 een BV gehad in de Bergmann Kliniek bij Dr Laban. (merk weet ik helaas even niet meer). Dit is een super fijne arts en was dan ook uiterst tevreden na mijn implantatie. Ze zagen er perfect uit en heb ook jaren nergens last van gehad. Echter na 2012 kreeg ik, ook dacht ik, na een fiets ongeval nekpijn, hoofdpijn en gewrichtspijnen. Ben bij alle therapeuten, alternatieve artsen en zelf bij Prescan geweest maar waren geen duidelijke aanwijzingen voor mijn klachten. Klachten bleven bestaan en worden soms erger. Uiteindelijk ben ik naar de Velthuis Kliniek gegaan, daar Dr Laban daar heen gegaan is, om mijn borsten te laten checken ook door het PIP verhaal die ikzelf dan niet had maar toch wilde na laten kijken. Ik kreeg daar Dr L. Moojen-Zaal en zij vond ze nog prima maar een wissel was wel nodig na zoveel jaar. Dus in begin 2017 heb ik ze laten vervangen door Mentor 275 cc Siltex Round Moderate Plus Profile Gel Breast Implant Cohesive II. De klachten die ik had bleven en zelfs een jaar later in 2018 kreeg ik steeds meer pijn. Dus weer allerlei therapeuten, reumatoloog, neuroloog en op de pijn poli geweest. Echter ze weten het ook niet en geen verbetering. Ik kreeg wel hele zware medicijnen die konden helpen zeiden ze, maar toen ik die kreeg, Lyrica was het heb ik even uitgezocht wat ze doen, nou toen dacht ik dat ga ik zeker niet doen. Uiteindelijk half 2019 weer naar de dokter de pijnen werden steeds heftiger vooral in mijn nek, hoofd en armen. Nek en hoofdpijn verwijt ik nog steeds een beetje aan mijn val, maar ben er niet geheel zeker meer van. De pijn in mijn armen is heel erg en ontzettend pijnlijk ze zijn als lood en bewegingen zijn zeer pijnlijk weet niet meer waar ik het zoeken moet, vooral s ’nachts. Soms lijkt het ook of ik in de brand sta. Ik slaap al maanden niet of nauwelijks van de pijn en ben dus ook nog eens oververmoeid. Ik probeer echter door te gaan ik kan toch niet als een dood vogeltje op de bank gaan zitten hoewel het me heel veel moeite kost. :? Ik heb toen een verwijs kaart gevraagd voor Dr Nanayakkara in het VUMC want ik begon nu toch wel te bedenken of het aan de siliconen kon liggen, maar dat wilde ik dus wel laten onderzoeken dit i.v.m. dat als het dat niet was ik daar dan uitsluitsel over had en als het wel zo zou zijn en ze er uitgehaald moeten worden dan de kosten hiervoor bij de verzekering kan declareren met het bewijs van hem. Echter de wachttijd bij deze dokter is 10 maanden en met de Corona crisis zal dit nu wel veel langer gaan duren helaas. Ik ben inmiddels dus moedeloos en heb de Velthuis Kliniek gebeld en mijn verhaal voorgelegd en advies voor eventuele tussentijdse pijnstilling gevraagd. Ik kreeg daar te horen dan dient u toch een echografie te laten maken. Dit omdat zij dan aangetoond willen hebben of de siliconen kapot zijn o.i.d. dit i.v.m. met vergoeding en als dat niet zo blijkt te zijn het voor eigen kosten komt. Met andere woorden als er niets op te zien is dan betaal je zelf. Ik mijn dokter gebeld en die geeft aan dat een echografie nu lastig wordt en als ik er nu zelf achter sta de Velthuis Kliniek weer te bellen en te vragen of zij ze eruit willen halen en dan maar voor eigen kosten. Ik kreeg van hem als pijn stilling Naproxen zetpillen dit helpt iets maar ook niet helemaal. “Mijn dokter is niet zo meelevend en meedenkend hoor :( ”. Ik twijfel nu heel erg of ik nu weer naar de Velthuis Kliniek terug wil. Na het lezen van jullie verhalen en te hebben gekeken op de website krijg ik bij Dr Kappel een veel beter gevoel om eventueel mijn siliconen eruit te laten halen , hoewel ik ook heel bang ben hoe het eruit gaat zien naar 19 jaar omdat het toen ook mijn vertrouwen in het vrouw zijn gaf. Ik vraag jullie hierbij dan ook wat te doen en me dat laatste duwtje in de rug te geven en of jullie nog adviezen hebben voor enige pijnstilling.

Ik wil jullie bedanken dat ik mijn lange verhaal op dit forum mag plaatsen.

Liefs Marjolein
ilse1972

Ongelezen bericht 17 apr 2020 14:23

Marjolein schreef:
17 apr 2020 13:51
Hallo, Ik ben Marjolein en inmiddels moedeloos.

Heb sinds 2001 een BV gehad in de Bergmann Kliniek bij Dr Laban. (merk weet ik helaas even niet meer). Dit is een super fijne arts en was dan ook uiterst tevreden na mijn implantatie. Ze zagen er perfect uit en heb ook jaren nergens last van gehad. Echter na 2012 kreeg ik, ook dacht ik, na een fiets ongeval nekpijn, hoofdpijn en gewrichtspijnen. Ben bij alle therapeuten, alternatieve artsen en zelf bij Prescan geweest maar waren geen duidelijke aanwijzingen voor mijn klachten. Klachten bleven bestaan en worden soms erger. Uiteindelijk ben ik naar de Velthuis Kliniek gegaan, daar Dr Laban daar heen gegaan is, om mijn borsten te laten checken ook door het PIP verhaal die ikzelf dan niet had maar toch wilde na laten kijken. Ik kreeg daar Dr L. Moojen-Zaal en zij vond ze nog prima maar een wissel was wel nodig na zoveel jaar. Dus in begin 2017 heb ik ze laten vervangen door Mentor 275 cc Siltex Round Moderate Plus Profile Gel Breast Implant Cohesive II. De klachten die ik had bleven en zelfs een jaar later in 2018 kreeg ik steeds meer pijn. Dus weer allerlei therapeuten, reumatoloog, neuroloog en op de pijn poli geweest. Echter ze weten het ook niet en geen verbetering. Ik kreeg wel hele zware medicijnen die konden helpen zeiden ze, maar toen ik die kreeg, Lyrica was het heb ik even uitgezocht wat ze doen, nou toen dacht ik dat ga ik zeker niet doen. Uiteindelijk half 2019 weer naar de dokter de pijnen werden steeds heftiger vooral in mijn nek, hoofd en armen. Nek en hoofdpijn verwijt ik nog steeds een beetje aan mijn val, maar ben er niet geheel zeker meer van. De pijn in mijn armen is heel erg en ontzettend pijnlijk ze zijn als lood en bewegingen zijn zeer pijnlijk weet niet meer waar ik het zoeken moet, vooral s ’nachts. Soms lijkt het ook of ik in de brand sta. Ik slaap al maanden niet of nauwelijks van de pijn en ben dus ook nog eens oververmoeid. Ik probeer echter door te gaan ik kan toch niet als een dood vogeltje op de bank gaan zitten hoewel het me heel veel moeite kost. :? Ik heb toen een verwijs kaart gevraagd voor Dr Nanayakkara in het VUMC want ik begon nu toch wel te bedenken of het aan de siliconen kon liggen, maar dat wilde ik dus wel laten onderzoeken dit i.v.m. dat als het dat niet was ik daar dan uitsluitsel over had en als het wel zo zou zijn en ze er uitgehaald moeten worden dan de kosten hiervoor bij de verzekering kan declareren met het bewijs van hem. Echter de wachttijd bij deze dokter is 10 maanden en met de Corona crisis zal dit nu wel veel langer gaan duren helaas. Ik ben inmiddels dus moedeloos en heb de Velthuis Kliniek gebeld en mijn verhaal voorgelegd en advies voor eventuele tussentijdse pijnstilling gevraagd. Ik kreeg daar te horen dan dient u toch een echografie te laten maken. Dit omdat zij dan aangetoond willen hebben of de siliconen kapot zijn o.i.d. dit i.v.m. met vergoeding en als dat niet zo blijkt te zijn het voor eigen kosten komt. Met andere woorden als er niets op te zien is dan betaal je zelf. Ik mijn dokter gebeld en die geeft aan dat een echografie nu lastig wordt en als ik er nu zelf achter sta de Velthuis Kliniek weer te bellen en te vragen of zij ze eruit willen halen en dan maar voor eigen kosten. Ik kreeg van hem als pijn stilling Naproxen zetpillen dit helpt iets maar ook niet helemaal. “Mijn dokter is niet zo meelevend en meedenkend hoor :( ”. Ik twijfel nu heel erg of ik nu weer naar de Velthuis Kliniek terug wil. Na het lezen van jullie verhalen en te hebben gekeken op de website krijg ik bij Dr Kappel een veel beter gevoel om eventueel mijn siliconen eruit te laten halen , hoewel ik ook heel bang ben hoe het eruit gaat zien naar 19 jaar omdat het toen ook mijn vertrouwen in het vrouw zijn gaf. Ik vraag jullie hierbij dan ook wat te doen en me dat laatste duwtje in de rug te geven en of jullie nog adviezen hebben voor enige pijnstilling.

Ik wil jullie bedanken dat ik mijn lange verhaal op dit forum mag plaatsen.

Liefs Marjolein
hoi Marjolein,

Met de pijn kan ik je helaas niet helpen...

Wel kan ik je uit eigen ervaring zeggen dat bij mij 90% van de pijnklachten in hoofd, nek, schouders, rug en heup en been zijn verdwenen na mijn explantatie van 7 weken terug.
ik heb destijds ook een borstvergroting laten doen bij de Velthuis kliniek maar ik heb hun niet overwogen in mijn beslissing bij het verwijderen van de protheses. Omdat deze kliniek alle klachten rondom protheses ontkent en ze ook 'gewoon' doorgaan met het plaatsen van protheses elke dag weer opnieuw.
Ik ben door dr Kappel geopereerd en zij is een heel kundig arts die ook alle klachten erkent. Ik kan haar van harte aanbevelen.

wat het resultaat betreft... tja, het wordt een nieuwe jij en het kost misschien tijd om weer te accepteren dat de protheses er uit zijn. Het is niet makkelijk maar voor iedereen anders natuurlijk.

wat voor mij voorop staat is gezond worden is het belangrijkste!! succes met je keuze!

Ilse
Laatst gewijzigd door ilse1972 op 17 apr 2020 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstel🍀❤️🙏
Zusss

Ongelezen bericht 17 apr 2020 14:23

Hoi Marjolein,

Welkom op het forum!!

Jouw verhaal klinkt (helaas) zo herkenbaar.
Ik heb in 2000 ook een BV gedaan bij Dr Laban en al die klachten die jij opnoemt had ik ook.
Nu ben ik 7,5 week na explantatie en heb sommige klachten niet meer en anderen zijn verminderd.
Hoop dat de komende maanden alle klachten verdwijnen.

Zelf heb ik explantatie en lipofilling laten doen bij Dr Niessen.
De meesten hier gaan idd naar Dr Kappel of dr Niessen.
Deze artsen erkennen de problemen.

Qua vergoeding is het niet persee nodig om naar de internist te gaan als je een goed dossier hebt en die heb je zo lees ik.
Ik krijg vergoeding voor mijn explantatie vanwege de systematische klachten. Verzekeraar is dit verplicht sinds 2018. Ook ik kreeg eerst afwijzingen maar met behulp van de brieven en bijlagen die ik meestuurde van de site hier is het gelukt!

Ik slikte de laatste maanden vanwege de brandende pijn en ontstekingen aan mijn ribgewrichten naproxen of diclofenac en PCM. Op recept van de huisarts. Het haalt net de scherpe kantjes eraf.

Succes en als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
Op je gezondheid!!!🍀🍀🍀
Liefs,
Zusss🌻🌻
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Marjolein

Ongelezen bericht 17 apr 2020 15:56

Ilse en Zusss bedankt voor jullie snelle en lieve reactie.

Hierdoor ga ik toch bedenken dat ik zo snel mogelijk het liefst naar Dr Kappel of Dr Niessen wil.
Ilse zoals je aangeeft dat ik voor me gezondheid moet gaan, dat ga ik nu ook zeker doen, maar ik zal zeker moeten wennen aan de andere ik.
Zusss nog even een vraagje jij geeft aan ook lipofilling gedaan te hebben is dat echt te doen?
En hebben jullie zelf gewoon telefonisch contact opgenomen met Dr Kappel of Dr Niesen of moet er toch ook nog een verwijskaart komen?

Liefs
Marjolein
Zusss

Ongelezen bericht 17 apr 2020 16:08

Marjolein schreef:
17 apr 2020 15:56

Hierdoor ga ik toch bedenken dat ik zo snel mogelijk het liefst naar Dr Kappel of Dr Niessen wil.
Ilse zoals je aangeeft dat ik voor me gezondheid moet gaan, dat ga ik nu ook zeker doen, maar ik zal zeker moeten wennen aan de andere ik.
Zusss nog even een vraagje jij geeft aan ook lipofilling gedaan te hebben is dat echt te doen?
En hebben jullie zelf gewoon telefonisch contact opgenomen met Dr Kappel of Dr Niesen of moet er toch ook nog een verwijskaart komen?

Liefs
Marjolein
Hoi Marjolein,

Lipo is goed te doen hoor, Ik heb als het blijft zoals het nu is dezelfde cupmaat gehouden als met de protheses.
Ben er heel blij mee.

De eerste 6 weken draag je dag en nacht drukpak en dan nog 6 weken snachts evenals de BH.

Er staan veel verhalen op het forum van explantatie met en zonder lipofilling.

Je kunt Frank Niessen mailen via zijn website. Hij reageert meestal snel.
http://www.frankniessen.com
Of bellen naar Mittsu in Amsterdam. (Daar nemen dames van Amsterdam Clinics de telefoon aan)
Wel heb je nog een verwijzing van je huisarts nodig voor evt de verzekering ivm vergoeding.

Als je bij beiden geweest bent kun je nadenken over wat je wilt en wat goed voelt voor jou. Of iemand anders natuurlijk.

Gezondheid staat voorop, als ik eerder had geweten dat al die ###klachten daarvan kwamen had ik het jaren eerder gedaan.

Succes!!💜
Laatst gewijzigd door Zusss op 17 apr 2020 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
ilse1972

Ongelezen bericht 17 apr 2020 16:20

Marjolein schreef:
17 apr 2020 15:56

Liefs
Marjolein
Dr Kappel doet explantatie en lipofilling niet tegelijk, dat is misschien handig om te weten. Ze wil eerst dat de borsten goed herstellen en dan eventueel later nog de lipofilling doen.
Je kunt zelf bellen voor een afspraak ja. Ze gaf toen aan mij wel aan of ik een verwijsbrief via de huisarts wilde regelen dan kun je de consultkosten indienen bij de verzekering. Dat heb ik dus zo ook gedaan.
Op naar herstel🍀❤️🙏
Marjolein

Ongelezen bericht 17 apr 2020 16:25

Zusss,

Bedankt, lief, ik ga nu snel actie ondernemen.

Liefs Marjolein
Zusss

Ongelezen bericht 17 apr 2020 16:57

Marjolein schreef:
17 apr 2020 16:25
Zusss,

Bedankt, lief, ik ga nu snel actie ondernemen.

Liefs Marjolein
Graag gedaan!
Laat maar weten als je meer weet of vragen hebt.

Liefs,
Zusss
Sammie

Ongelezen bericht 20 apr 2020 10:01

Lieve Marjolein

Volgens mij geb je al je keuze gemaakt. Ze moeten eruit. Alleen al die beslissing nemen kan opluchting geven. Hoe spannend en onzeker het ook is.

Ikzelf wacht nu op mijn operatie, uitgesteld vanwege corona. Maar ikheb ook ene onzelere tijd gehad met of mijn klachten wel of niet van de siloconen kwamen.
1 ding weet ik inmiddels wel, alles wat je hebt, dus letsel van je fiets ongeluk of als je al een auto immuun ziekte had of je hebt al een schildklier probleem of wat dan ook, wordt zoveel sterker en heftiger door de siliconen. Je wordt hoe dan ook zieker van alles door de siliconen.
Mss dat door jou val ze wel zijn gaan lekken. Niet alles is te zien op een mri of echo. Dames hier hadden op de mri helemaal geen scheur maar bij explantatie bleek van wel.

Maar goed, je hebt al de keuze gemaakt dat ze eruit moeten. Super knap en sterk en vooral goed.

Wat pijnbestrijding betreft, ik gebruik tramadol, via de huisarts, en soms combineer ik die met pcm of naproxen. Niet elke dag. Als ik me zo rustig mogelijk houd dan is de pijn minder. Op dagen met veel pijn lig ik letterlijk de hele dag op de bank. Met pijnstilling. Als ik dat een paar dagen doe dan kan ik wel weer wat. Helaas heb ik moeite met mijn grenzen bewaken. Want als ik me een beetje goed voel dan ga ik ook te ver met dingen doen. Ik wil zo graag..... maar ik word altijd gestraft. Dus mijn tip, luister zo goed mogelijk naar je lichaam en probeer zoveel mogelijk te doseren. Niet en de was, en stofzuigen, en naar de supermarkt en en en. Veel rusten tussen door.

En zoals ze hierboven al zeiden, met een goed gevuld dossier moet de verzekering vergoeden. Ze zullen wasrschijnlijk eerst afwijzen maar dan kan je in bezwaar gaan met de voorbeeld brieven hier van de site. Maar de PC waar je heen gaat kan je ook alles uitleggen en helpen. Zij doen tenslotte de aanvraag.
Als je kiest voor een kliniek waarmee je zorgverzekering een contract heeft moet je alles 100 % vergoedt krijgen. Anders 70% volgens mij. Dat laatste weet ik niet zeker. Maar je krijgt wel een deel.
Lipofilling sowieso niet vergoedt.
Wel inderdaad een verwijzing nodig. Dat wil de verzekering absoluut. Die lastige verzekeringen.
Maar je hebt zeker recht op vergoeding.

Ik hoop dat je binnenkort een afspraak mag maken en dat je snel een keuze mag maken bij wie jij je het prettigst voelt.

En over het eindresultaat......is super eng en spannend. Ik ben er best bang voor maar word ook heel rustig door alle meiden hier met hun verhalen en foto's. Dat stelt me gerust.
Tuurlijk kozen we ooit met een hele goede reden voor vergroting. Maar het is nu later, we zijn ouder, wellicht meer bosrtweefsel ontwikkeld, maar sowieso weten we nu dat gezondheid en pijn vrij belangrijker is dan grotere borsten. Misschien zijn we niet meer zo onzeker als vroeger. Misschien valt het resultaat wel mee. Ikzelf heb ook veel oijn en ongemak aan mijn borsten zelf dus ik zal zo blij en opgelucht zijn als ik me weer vrij kan bewegen zonder stekende, brandende en vol op spanning staande borsten. En dan heb ik het niet over al mijn andere spoer en gewrichts pijnen.
En als......echt als ik na een jaar me zo ongelukkig voel dan kan ik altojd kiezen voor een nieuwe optie. Ik geef mezelf en mijn borstjes een jaar na explantatie om te wennen. Ze moeten helemaal weer opnieuw settelen nadat er zoveel geweld ze is aangedaan.
Als we zo ongelukkig zijn met het resultaat kan er nog van alles.
Dat wetende geeft me ook rust en vertrouwen.

Heel veel sterkte en succes met je zoektocht naar welke PC.
Liefs Sammie
Marjolein

Ongelezen bericht 23 apr 2020 13:42

Lieve Sammie,

Bedankt voor je lieve woorden en je uitgebreide verhaal en ja ik had enigszins de beslissing al genomen en ben inmiddels al bij Dr. Kappel geweest. Dus Ilse en Zusss bedankt voor jullie ondersteuning en het zetje in de rug. Bij Dr Kappel na het gesprek was ik er zeker van ze moeten eruit hoe dan ook. Dr. Kappel vind ik een geweldig mens, ze is heel duidelijk in alle opzichten maar ook zeer reëel. IK heb al aangegeven dat zij mijn operatie mag gaan doen. Ik voelde mij gelijk op mijn gemak bij haar. Ik hoop dan ook dat ik zo spoedig mogelijk kan worden geholpen en Sammie ik hoop dat ook voor jou. De pijn die jij beschrijft heeft heel veel overeenkomsten met de pijnen die ik ook heb. Ik had net pijnbestrijding gehad van de dokter nl. naproxen zetpillen maar dat ging niet goed ik ben nu weer over op de PCM en Diclofenax. Hoewel mijn armen vooral in de nacht heel erg pijn blijven doen. Het is wat je zegt als het even redelijk gaat dan denk ik dat ik weer alles aan kan, maar helaas betaal je daar weer gelijk de rekening voor. Dus jouw advies klopt zoveel mogelijk rustig aan blijven doen en niet teveel tegelijk. Dr. Kappel zelf hoopt nu ook dat ze eerdaags weer mag gaan opereren en haar wachtlijst snel kan gaan inlopen. Mijn verzekering is niet van het vergoeden voor deze plastische ingreep, hoewel ik toch een vrij aardige aanvullende verzekering heb, maar ik ga het toch proberen om met een dossier etc. straks de vergoeding aan te vragen. Als dat niet lukt dan heb ik hier op het forum al zien staan dat er een bezwaar brief is om je te helpen de aanvraag te doen. Ik besef ook dat het een andere ik wordt, maar ik heb ook besloten dat ik eerst nu even voor herstel ga en de lipofilling niet gelijk wil doen. Ik wacht het af hoe het eruit gaat zien en ga eerst ervaren of ik met mijzelf daar in overeenstemming kan komen, want we zijn toch eigenlijk ook mooi van ons zelf. Toen ik jong was kon ik dat echt niet accepteren en zag dat niet en nu ben ik blij dat ik dat nu enigszins wel kan, maar dit is ook weer stapje dat ik zal moeten gaan doen.

Lieve Sammie ik hoop voor jou dat die oproep ook snel mag komen.

Liefs Marjolein
Zusss

Ongelezen bericht 23 apr 2020 13:55

Hoi Marjolein,

Wat goed te horen dat je al bij een PC geweest bent en Dr Kappel je hopelijk gauw mag gaan verlossen.

Hoop dat je gauw zult opknappen. Ik ben nu bijna 2mnd verder en ik ben al van heel veel pijntjes verlost.
Dat hoop ik ook voor jou.

De laatste loodjes vond ik het zwaarste. Houd vol..het einde is in zicht💜💜
ilse1972

Ongelezen bericht 23 apr 2020 16:27

Marjolein schreef:
23 apr 2020 13:42
Lieve Sammie,

Bedankt voor je lieve woorden en je uitgebreide verhaal en ja ik had enigszins de beslissing al genomen en ben inmiddels al bij Dr. Kappel geweest. Dus Ilse en Zusss bedankt voor jullie ondersteuning en het zetje in de rug. Bij Dr Kappel na het gesprek was ik er zeker van ze moeten eruit hoe dan ook. Dr. Kappel vind ik een geweldig mens, ze is heel duidelijk in alle opzichten maar ook zeer reëel. IK heb al aangegeven dat zij mijn operatie mag gaan doen. Ik voelde mij gelijk op mijn gemak bij haar. Ik hoop dan ook dat ik zo spoedig mogelijk kan worden geholpen en Sammie ik hoop dat ook voor jou. De pijn die jij beschrijft heeft heel veel overeenkomsten met de pijnen die ik ook heb. Ik had net pijnbestrijding gehad van de dokter nl. naproxen zetpillen maar dat ging niet goed ik ben nu weer over op de PCM en Diclofenax. Hoewel mijn armen vooral in de nacht heel erg pijn blijven doen. Het is wat je zegt als het even redelijk gaat dan denk ik dat ik weer alles aan kan, maar helaas betaal je daar weer gelijk de rekening voor. Dus jouw advies klopt zoveel mogelijk rustig aan blijven doen en niet teveel tegelijk. Dr. Kappel zelf hoopt nu ook dat ze eerdaags weer mag gaan opereren en haar wachtlijst snel kan gaan inlopen. Mijn verzekering is niet van het vergoeden voor deze plastische ingreep, hoewel ik toch een vrij aardige aanvullende verzekering heb, maar ik ga het toch proberen om met een dossier etc. straks de vergoeding aan te vragen. Als dat niet lukt dan heb ik hier op het forum al zien staan dat er een bezwaar brief is om je te helpen de aanvraag te doen. Ik besef ook dat het een andere ik wordt, maar ik heb ook besloten dat ik eerst nu even voor herstel ga en de lipofilling niet gelijk wil doen. Ik wacht het af hoe het eruit gaat zien en ga eerst ervaren of ik met mijzelf daar in overeenstemming kan komen, want we zijn toch eigenlijk ook mooi van ons zelf. Toen ik jong was kon ik dat echt niet accepteren en zag dat niet en nu ben ik blij dat ik dat nu enigszins wel kan, maar dit is ook weer stapje dat ik zal moeten gaan doen.

Lieve Sammie ik hoop voor jou dat die oproep ook snel mag komen.

Liefs Marjolein
je bent in super goede handen bij dr Kappel. :-)
en inderdaad , eerst kijken waar je op uit gaat komen met alleen explantatie is een goede keuze. lipofilling kan altijd nog maar veel vrouwen voor waren uiteindelijk toch heel tevreden met alleen de verwijdering.
Ik hoop voor je dat je snel aan de beurt kunt komen nu je het besluit genomen hebt.
succes!!
Op naar herstel🍀❤️🙏
Essi

Ongelezen bericht 23 apr 2020 18:48

Wat fijn dat je je keuze hebt kunnen maken en dat het goed meteen goed voelde bij Kappel.
Laat je het weten zodra je je operatie datum hebt. Dan zet ik je op de lijst met komende operaties.
Liefs essi
Marjolein

Ongelezen bericht 24 apr 2020 14:20

Lieve dames, meiden

Wat een super lieve, fijne en positieve reacties van jullie. Hierdoor krijg ik het gevoel dat ik echt de juiste stap te hebben gemaakt.
Top Zusss dat jou herstel zo goed gaat, ikzelf ben daar nog best een beetje bang voor of het allemaal wel goed gaat komen, maar als ik jou zo hoor ga ik er gewoon positief vanuit dat ik dat straks ook kan zeggen. :)
Ik hoop dat het snel mag gaan gebeuren dus Essie ik laat het weten wanneer er een datum volgt.

Liefs
Marjolein
Zusss

Ongelezen bericht 24 apr 2020 21:14

Marjolein schreef:
24 apr 2020 14:20
Lieve dames, meiden

Wat een super lieve, fijne en positieve reacties van jullie. Hierdoor krijg ik het gevoel dat ik echt de juiste stap te hebben gemaakt.
Top Zusss dat jou herstel zo goed gaat, ikzelf ben daar nog best een beetje bang voor of het allemaal wel goed gaat komen, maar als ik jou zo hoor ga ik er gewoon positief vanuit dat ik dat straks ook kan zeggen. :)
Ik hoop dat het snel mag gaan gebeuren dus Essie ik laat het weten wanneer er een datum volgt.

Liefs
Marjolein
Hoi Marjolein,

Ja,probeer positief te blijven 💜💜
Houd nog even vol, hoop dat je gauw aan de beurt bent. 🍀🌻

Liefs ,
Zusss
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”