Zwanger 1,5j na explantatie
Hoi,
Ik ben 1,5j na de explantatie zwanger.
Kan ik nog met een gerust hart borstvoeding geven? Kunnen ze eventueel onderzoeken als er in de borstvoeding siliconen zitten?
De implantaten hebben er bijna 9 jaar ingezeten en zijn er volledig uitgekomen. ( geen lekkage)
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Groetjes
Kan ik nog met een gerust hart borstvoeding geven? Kunnen ze eventueel onderzoeken als er in de borstvoeding siliconen zitten?
De implantaten hebben er bijna 9 jaar ingezeten en zijn er volledig uitgekomen. ( geen lekkage)
Groetjes
Proficiat!!
Ik heb 7 maanden borstvoeding gegeven met siliconen.prothesen.
Mijn kind is ondertussen 12 en kerngezond. Hij had geen enkel slecht bloedresultaat als baby ofzo
Ik denk dat je met een gerust hart borstvoeding mag geven . De melk komt ook uit je klieren en niet uit je borstweefsel
Groetjes
Sonnie
Ik heb 7 maanden borstvoeding gegeven met siliconen.prothesen.
Mijn kind is ondertussen 12 en kerngezond. Hij had geen enkel slecht bloedresultaat als baby ofzo
Ik denk dat je met een gerust hart borstvoeding mag geven . De melk komt ook uit je klieren en niet uit je borstweefsel
Groetjes
Sonnie
Lieve meid,
Ik wijs je op deze info:
https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... iliconen-1
Je had gelukkig geen lekkage en bent al 1,5 jaar verder, dat maakt wel een verschil.
Ik snap heel goed dat je borstvoeding wilt geven en ik zou in deze situatie dat ook proberen. Als ik de implantaten nog had, absoluut niet. En ook niet als ze hadden gelekt en ik minder lang verder was.
Een goede indicatie zijn ook de klachten die je zelf had en nog hebt. Heb je die nog?
De stoffen komen via de placenta bij het kind en niet alleen via de borstvoeding. Maar nogmaals, jij had geen lekkage, wel zweten, maar gelukkig heb je mazzel gehad, blijkbaar.
Niet te druk maken, want stress en spanning is wel het laatste wat je nu kunt gebruiken.
Alles komt goed!![🙏](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f64f.svg)
![🌈](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f308.svg)
Liefs, Luna![💕](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f495.svg)
![💖](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f496.svg)
Ik wijs je op deze info:
https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... iliconen-1
Je had gelukkig geen lekkage en bent al 1,5 jaar verder, dat maakt wel een verschil.
Ik snap heel goed dat je borstvoeding wilt geven en ik zou in deze situatie dat ook proberen. Als ik de implantaten nog had, absoluut niet. En ook niet als ze hadden gelekt en ik minder lang verder was.
Een goede indicatie zijn ook de klachten die je zelf had en nog hebt. Heb je die nog?
De stoffen komen via de placenta bij het kind en niet alleen via de borstvoeding. Maar nogmaals, jij had geen lekkage, wel zweten, maar gelukkig heb je mazzel gehad, blijkbaar.
Niet te druk maken, want stress en spanning is wel het laatste wat je nu kunt gebruiken.
Alles komt goed!
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
'Als ik er niet voor mezelf ben, wie zal er voor mij zijn? En als ik er alleen voor mezelf ben, wat ben ik dan? En als niet nu, wanneer dan?'
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
'Als ik er niet voor mezelf ben, wie zal er voor mij zijn? En als ik er alleen voor mezelf ben, wat ben ik dan? En als niet nu, wanneer dan?'
Hi Misty,Misty schreef: ↑20 feb 2024 07:44Hoi,
Groetjes
Ik had 23 jaar lang implantaten gehad en beide kinderen borstvoeding gegeven. De ene 1.5 jaar en de andere een half jaar. Nergens problemen mee gehad.
Je implantaten waren intact. Het is super goed dat je borstvoeding wilt geven! Las laatst dat er echt troep in flessenvoeding kan zitten, daar zou ik niet eens aan willen beginnen.
Ik snap dat sommige vrouwen bezorgd zijn, dat er eventueel siliconen bij je kindje terecht kan komen, maar zolang ze intact zijn of je hebt ze verwijderd, zou ik mij daar geen zorgen over maken. Borstvoeding is echt het allerbeste.
Liefs Marie
Lieve Marie, niet alleen gescheurde implantaten lekken.... Helaas is dat echt een misvatting. Ook zonder scheur kan er sprake zijn extreem lekken wat vaak nog erger kan zijn dan bij een scheur. Het is namelijk zo dat er dan vloeibare siliconen lekken. De structuur van de gel veranderd na verloop van tijd. Zie filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=ajNyCpt8yBsMarie41 schreef: ↑20 feb 2024 21:03Hi Misty,Misty schreef: ↑20 feb 2024 07:44Hoi,
Groetjes
Ik had 23 jaar lang implantaten gehad en beide kinderen borstvoeding gegeven. De ene 1.5 jaar en de andere een half jaar. Nergens problemen mee gehad.
Je implantaten waren intact. Het is super goed dat je borstvoeding wilt geven! Las laatst dat er echt troep in flessenvoeding kan zitten, daar zou ik niet eens aan willen beginnen.
Ik snap dat sommige vrouwen bezorgd zijn, dat er eventueel siliconen bij je kindje terecht kan komen, maar zolang ze intact zijn of je hebt ze verwijderd, zou ik mij daar geen zorgen over maken. Borstvoeding is echt het allerbeste.
Liefs Marie
Dit gebeurt niet alleen bij PIP implantaten...
Gelukkig is er niets met jouw kinderen. We hebben ook vrouwen in ons bestand bij wie dat anders is...
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hi Luna,
Ik geloof direct als je implantaten lekken, dit invloed kan hebben op van alles. Daar is deze forum het levende bewijs van. Dat is ook echt verschrikkelijk.
Maar als je implantaten intact zijn, geloof ik dat je gewoon borstvoeding kan geven. Flesvoeding zit ook troep in, vergis je daar niet in. Ik vind persoonlijk dat borstvoeding altijd het beste is wat je kan geven.
Qua vruchtbaarheid, dat kan aan heel veel factoren liggen. Maar ook daar zullen vast uitzonderingen in zijn, dat geloof ik direct.
Veel mensen vergeten dat je naast ,dat als je implantaten hebt, je via andere wegen ook veel troep naar binnen kan krijgen welke grote invloed kan hebben op allerlei ziektes, kwalen en verstoringen. Denk aan plastic bij voeding of drinken, bestrijdingsmiddelen( en dit is een mega probleem, soms worden er maar liefst 27 verschillende gifstoffen op fruit en groente gemeten)plastic in tandpasta, stoffen via je pannen ( door het braden dat je de stoffen van anti baklaag binnen krijgt) , bepaalde vaccinaties en ga zo maar door. Het is goed om naar alles te kijken.
Ik geloof direct als je implantaten lekken, dit invloed kan hebben op van alles. Daar is deze forum het levende bewijs van. Dat is ook echt verschrikkelijk.
Maar als je implantaten intact zijn, geloof ik dat je gewoon borstvoeding kan geven. Flesvoeding zit ook troep in, vergis je daar niet in. Ik vind persoonlijk dat borstvoeding altijd het beste is wat je kan geven.
Qua vruchtbaarheid, dat kan aan heel veel factoren liggen. Maar ook daar zullen vast uitzonderingen in zijn, dat geloof ik direct.
Veel mensen vergeten dat je naast ,dat als je implantaten hebt, je via andere wegen ook veel troep naar binnen kan krijgen welke grote invloed kan hebben op allerlei ziektes, kwalen en verstoringen. Denk aan plastic bij voeding of drinken, bestrijdingsmiddelen( en dit is een mega probleem, soms worden er maar liefst 27 verschillende gifstoffen op fruit en groente gemeten)plastic in tandpasta, stoffen via je pannen ( door het braden dat je de stoffen van anti baklaag binnen krijgt) , bepaalde vaccinaties en ga zo maar door. Het is goed om naar alles te kijken.
Lieve Marie, mijn reactie was goed bedoeld en meer een toelichting op wat je zei over het intact zijn van implantaten. Intacte implantaten zweten stoffen door die heel erg schadelijk zijn voor de gezondheid. Vele vrouwen worden ziek van implantaten of deze nou intact zijn of gescheurd. Dit heeft ook invloed op de vruchtbaarheid en het ongeboren kind.Marie41 schreef: ↑21 feb 2024 12:32Hi Luna,
De weg die stoffen afleggen via het maagdarmkanaal is een hele andere route en daarbij is de schade nooit zo groot als de schade van de stoffen die via het bloed en lymfestelsel door je lichaam circuleren. Via het maagdarmkanaal zullen niet alle stoffen worden opgenomen. Wel de nano deeltjes. Ik heb daar overigens pas geleden nog een antwoord over gegeven met een onderzoek.
Overigens zijn er bij een vrouw siliconen in de eierstokken aangetroffen...
Het is goed lieverd, ik snap wat je wilt zeggen, maar ik probeer zo volledig mogelijk te zijn in mijn informatie verstrekking. Vrouwen worden niet geïnformeerd over de schade die implantaten veroorzaken.
Ik kan je zeggen dat ik mijn hele volwassen leven zeer bewust leef en een zeer goede leefstijl heb en 'ecologisch' ben. Overigens ben ik zelf ook tegen vaccins. Alle vaccins! Maar ik heb wel mijn verhaal over dit stuk. En ik kan je vertellen dat het geen fraai verhaal is... Ik wil er niet over schrijven, maar ik weet hoe schadelijk deze rommel is uit kennis maar ook zeker uit ervaring.
En natuurlijk is borstvoeding het allerbeste wat je je kind kunt geven! Daar ben ik het volledig mee eens hoor! Het hangt vooral van de situatie af. Als een moeder geen extreme klachten heeft en geen auto-immuniteit of allergieën, en zoals Misty verder niet al teveel problemen had, de implantaten er goed uit kwamen en daarnaast ook al even verder is sinds de explantatie, dan is er geen reden tot paniek. Jouw eigen gesteldheid is een graadmeter voor wat je eventueel overdraagt aan je kind. Ik zou in haar geval ook zeker borstvoeding geven.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op